Lördag

Tjenis! Thank God att gårdagen är över. Internethysteri som hette duga. Men jag har beslutat tillsammans med min bror att mitt klipp ändå ska ligga kvar på youtube. Haters gonna hate och så är det för alla (fattar dock inte hur man orkar), och jag har fått skitmånga jättegulliga mail från ranom folk som gjort mig jätteglad! Igår var det fredagsmys med pappi, vi tänkte först gå på AW på posthotellet, men -15 grader gjorde att vi ångrade oss och tände en brasa och tittade på sällskapsresan istället :) Kosikos. Idag skiner solen och jag ska nog ut och ta mig en promenad, och senare ikväll ska jag hänga med Lovisa och tjejerna. Imorgon ska jag, Maja, Cicci och Ebba försöka boka våra Dubaibiljetter. Nått är fel på min blogggrej så jag kan inte lägga upp bilder. Zkumt. Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0