Howdy Y'all

Ännu en strålande morgon då jag vaknar vid 12 och tycker det är trögt att gå upp. Detta måste sluta snart! Igår sprang jag igen, dubbelt så långt faktiskt, och körde styrka så nu har jag galnaste träningsverken i låren, ryggen, armar och bröst. Utöver det gjorde jag inte så mycket mer än att spela in lite låtar för skojs skull :) Blev lite otaggad på att fortsätta söka jobb i Dubbe när det visade sig att jag fyllt i typ allt fel så att jag hade maaaaassa felmeddelanden i min inkorg. Suckson.

Idag ska jag träffa Cicci på schtan, sen kanske Mathias för Dubaisnack (som vi skulle gjort igår men inte orkade typ), och sist barchefen. Ska bli skönt att komma ut ur min trygga vrå lite och känna på den farliga världen utanför apelsingatan!

Mike säger att jag måste sluta vara så himla rädd för att visa vad jag gör (sångmässigt) så nu ska jag för en gångs skull lägga upp en länk till en låt jag spelade in i vardagsrummet igår. Totalkass kvalité och ljudnivåer, men nu gör jag det iaf. Om det nu visar sig vara någon som läser min blögg vill säga, och då måste ni lyssna med hörlurar, annars är ljudet konstigt. http://soundcloud.com/tildabor/cover-some-kind-of-wonderful

Ska avsluta med att tipsa om att lyssna på The Album Leaf om ni inte hört dem. Window och The Light är två riktigt fina låtar som man inte vet om man ska skratta eller gråta till. Nääääzzzz. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0