Intervju

Morrn'! Idag ska jag till vikarepoolen för min intervju, finally. Har sovit hos mamma inatt och fick kämpa mig upp när klockan ringde kl 11. Igår hade jag så otroligt tråkigt, så jag låg och kollade igenom youtube på att Shit people say-videos som låg uppe. I brist på annat gjorde jag en Shit Swedish Girls Say in LA video vilket var ett trevligt tidsfördriv. När den var klar några timmar senare lät jag Ebbert kolla på den och se om hon kände igen något, då länkade hon den på sin fejzbook och nu är den ute det fria vilket kanske inte var helt meningen eftersom att den är fett kasst gjord. Nu ska jag slinka iväg, vi hörs senare bloggzor!

Kommentarer
Postat av: EvaEmma

Såg nyss den och "skillnaden mellan svenska och amerikanska tjejer" och tyckte de var asroliga!

2012-02-05 @ 20:16:47
URL: http://www.evaemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0