Jkpg

Intervjun gick bra, jag kan nog börja jobba senare nästa vecka - näjz! Igår träffade jag Dino på stan och fick några av bilderna han tog på mig i september (lägger upp några sen). Efter det gick jag och Lovisa på stan i några timmar och tog en liten fika, men det var fruktansvärt att gå på stan och vara broke, så det blev faktiskt ett köp iaf och jag har sjuka skuldkänslor. Men ibland måste man unna sig själv något för att kunna gå vidare i livet :D Terapi typ, och belöning för mitt jobb kan vi säga. Hängde lite med Axel igår kväll och såg filmen Friends With Benefits, en otroligt värdelös film. Idag ska jag till Jönköping med madre så det blir en slapp kväll, kommer hem imorgon igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0