Matt Corby

Vanliga nattuppdateringen är här. Sleepless in gbg. Den stora nyheten är: Jag är kär. Upptäckte Matt Corby idag och dog typ. Heeeelt fantastisk röst, gör fett bra musik, är snygg som få och bara 90:a! Där har vi en guldklirre utan dess like. Vill typ sätta mig på ett plan till Australien nu bara för att se honom live, slänga en buket med 1000 rosor i nyllet på honom och sen dra hem. Värt. Skaffat spotify idag också, ääääntligen slipper jag vara handikappad och efter, nu kan jag lyssna på allt och upptäcka nytt. Sen släpps way out west biljetterna om bara 2 dagar, och jag hoppas hoppas hoppas att de fixar The Album Leaf för då är det ingen fråga om jag ska gå eller inte. Bon Iver, Florence + The Machine och First Aid Kit är redan spikade som jag vill se vilket är helt galet gött, så jag håller tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0