Tänkartildzor

Jag tycker faktiskt att livet är skitspännande! Man vet aldrig vad som händer, och minsta val kan vara avgörande för framtiden. Jag är precis lika oklok när det gäller tex jobb idag som jag var igår, men jag tycker ändå det är kul att inte veta och se hur ens liv formar sig, vart man hamnar, men man möter och vad man blir. Även nu när jag ligger hemma och inte vet så mycket om något, är pankare än pankast, och kanske ibland känner mig nere för att jag inte är i LA så tycker jag det är så fint att man kan känna så starkt för ett ställe och vännerna där (och SJÄLVKLART vännerna här hemma). Alla känslor är fina på sitt sätt, att kunna känna saker är fantastiskt vare sig det är jobbiga eller glada. Shiiiit vad gay jag låter nu. Men detta låg jag precis och tänkte på så there you go. Tilda livsfilosoferar hardcorrrrrrrrrreeeee. Jag är förövrigt fett glad att vara hemma just nu, och att jag är omgiven av kärlek. Skypade bland annat med Sample idag som är kvar i Hollywood, och fick min veckliga (kan man säga så?) update. Vi snackade om hur vi ska göra framöver, för hon ska vara kvar ett tag till och jag kommer förhoppningsvis till hösten, så kom vi på en tanke att hon skulle försöka komma hem i sommar och att vi åker tillbaka till LA tillsammans i augusti. Hade ju varit riktigt najs! Så ska vi skaffa en lya i Santa Monica nära havet och börja ett nytt härligt liv där:D Förhoppningsvis ska Cicci och Anna också dit då, och det hade ju varit guld! Igår var vi hos Jessica, ca 20 pers, och hade jättetrevligt! Senare på kvällen drog vi in till stan, först lilla london och sen Yaki-Da där jag mötte upp adam och bandet innan vi drog hem kl 4. Kul helg, men inte blivit mycket sömn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0