The List

God Afton!
Idag har jag sprungit! Stolt tjej. Inte långt dock, but still. Gjorde lite styrkeövningar också, låg och frustade som ett litet as på mattan och kände mig svagast i världen när jag gjorde tio armhävningar. På knä. Känner redan träningsverken.

Jag har också mailat maaaaasssor med företag ang jobb osv, så det har ändå varit en produktiv dag. Imorgon ska jag nog träffa Mathias och snacka om Dubai, sen på onsdag ska jag träffa en kille som förmodligen behöver garderobspersonal på en klubb här i gbg. Måste ha en betala-räkningar-dag imorgon också. Tjåkigt.

Tänkte såhär, alla ger ju typ nyårslöften, ikke sant? Och jag har inget, så varför inte göra en lista på saker som är kul eller kanske annorlunda som man ska göra under året? Here is mine:

Rid på ett djur jag inte ridit på (Alltså inte häst, struts, kamel eller elefant)
Vinn en tävling
Skriv en låt jag är NÖJD med
Åk utomlands
Se en soluppgång
Krama en superkändis
Gör spontana saker för andra
Fria till Jude Law
Gör något jag aldrig gjort (valfritt)
Ge en komplimang till en främling
Säga vad exakt vad jag känner till en person jag tycker om
Lära mig laga en ny maträtt
Köpa ett skittrendigt klädesplagg, inte för att det passar mig utan bara för trendigheten

Listan måste ju definitivt fyllas på, men jag tycker det är en bra start.
Här kommer två bilder. En är från i lördags då vi var hemma hos Andreas. Vi hade verkligen en skittrevlig kväll som aldrig riktigt slutade, älskar sånna kvällar. Den andra är en osminkad bild från imorse innan min löprunda. Håll i hatten.


Josse, jag, Cicci, Anna och Carro


(Nallen surfar i bakgrunden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0